Het zou toch geweldig zijn als u gewoon door kunt gaan met uw werk en de telefoontjes die binnenkomen alsnog worden afgehandeld? Dat u niet gestoord wordt door het gerinkel van de telefoon als u op een steiger staat of achter het stuur zit? Door de telefoonservice van Bizziphone.com in te schakelen heeft u die vrijheid! U kunt er gewoon van uit gaan dat ieder telefoongesprek keurig wordt afgehandeld door de telefoonservice. Dat u geen potentiële klanten en dus geld meer misloopt. De telefoonservice kunt u inhuren voor een bepaalde periode, bijvoorbeeld de vakantieperiode van uw telefonist(e), maar ook voor onbepaalde tijd. Duur is het niet, het levert u vooral geld op!
Met een telefoonservice blijft geen telefoontje onbeantwoord
Wanneer een potentiële klant benieuwd is naar uw service en u niet direct te pakken krijgt, zal deze potentiële klant verder gaan zoeken en wellicht terechtkomen bij uw concurrent. Dat wilt u natuurlijk te allen tijde voorkomen. Door de telefoonservice van Bizziphone.com in te schakelen bent u altijd bereikbaar, ook als u zelf niet in de gelegenheid bent om de telefoon aan te nemen. De medewerkers van de telefoonservice hebben zich goed ingelezen in uw bedrijf en kunnen de meeste vragen goed beantwoorden. Lukt het ze niet om een vraag te beantwoorden, dan zullen zij het nummer van de beller noteren en u een terugbelverzoek sturen.
Ook doorverbinden behoort tot de mogelijkheden
De telefoonservice neemt uw telefoonlijn over op de afgesproken tijden. Het kan echter zo zijn dat iemand u belt op uw zakelijke nummer en dat diegene écht dringend u of een van uw medewerkers moet spreken. Het is dan mogelijk het telefoongesprek door te verbinden naar een mobiel nummer of naar een ander vast nummer. U weet dan zeker dat u uw klanten goed van dienst kunt zijn.
En wat denkt u van de chatfunctie op uw website?
Wanneer iemand op uw website komt, dan wilt u diegene zo snel mogelijk van dienst zijn door vragen te beantwoorden. Ook dat gaat wat lastig als op op een steiger staat of achter het stuur zit. Bizziphone heeft ook hier mogelijkheden voor. De medewerkers van de chatservice zijn goed bekend met uw bedrijf en met de website en zullen op deze manier uw (potentiële) klanten goed van dienst kunnen zijn. De gestuurde mails, via de website, komen gewoon in uw mailbox terecht. Deze mails kunt u beantwoorden wanneer u daar tijd en de mogelijkheden voor hebt.